Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka # 56 (Педагогика)

 

ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛЕЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

МАЛЬЦЕВА Г. В.#4

РОЗРОБКА І АПРОБАЦІЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ З КУРСУ “ПСИХОЛОГІЯ КОНФЛІКТІВ ТА ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ”

ВІНТЮК Ю. В.#6

МИСТЕЦТВО ІКОНОПИСУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ

СТРІЛЕЦЬ О. #11

МІЖКУЛЬТУРНЕ СПІЛКУВАННЯ УЧНІВСКОЇ МОЛОДІ ЯК СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА

ДЕНИСЕНКО А. В.#17

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА ТА ПЕДАГОГА СОЦІАЛЬНОГО З НЕПОВНИМИ СІМ’ЯМИ

МЕРКУЛОВА Н. В.,КАТРІЧЕНКО В. С.#19

DEVELOPING AUTONOMY AND GRAMMAR LEARNING STRATEGIES OF PROSPECTIVE TEACHERS LEARNING ENGLISH AFTER GERMAN

DANYLENKO O. O.#21

THE MODEL OF FORMING PROFESSIONALLY ORIENTED ENGLISH LISTENING COMPETENCE OF THE FUTURE SPECIALISTS IN ECONOMICS

HUPKA-MAKOHIN N. I. #24

РОЛЬ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРАЦІЇ ГУМАНІТАРНО-ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН В ТЕХНІЧНИХ ЗВО

САБАДОШ Ю. Г.#27

СУТНІСТЬ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ТА ДУХОВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

ГОРДІЄНКО С. Г.#30

ПРОБЛЕМИ ЗАСВОЄННЯ ДУХОВНОЇ МУЗИКИ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

КАРПЕНКО А.П.#33

THE EFFECTIVENESS OF TED TALKS FOR BOOSTING STUDENTS’ COMMUNICATIVE COMPETENCE

KUZAN H., MATVIIV-LOZYNSKA Y.#42