Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka # 55 (Педагогика)

 

PREPARATION THE CREATED THREE-DIMENSION MODELFOR 3D PRINTING

TSIDYLO I., HROD I., SHEVCHYK B.#5

ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

МАРУСЕЙ Т.В. #8

STUDENT CENTERED LEARNING OF MARITIME ENGLISH ON THE MOODLE PLATFORM

БОБРИШЕВА Н.М.#12

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ

ЮРІЙЧУК Н. Д.#14

ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF DISTANCE LEARNING

OMELCHENKO I. V.#17

ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФАХОВИХ ПСИХОЛОГІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ВНЗ

ВІНТЮК Ю. В.#19

РЕАЛІЗАЦІЯ АЛЬТРУЇСТИЧНО-ЕТИЧНОГО ПРИНЦИПУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОСТОРУ ДІТЕЙ-СИРІТ

ЛЯЛЮК Г.М.#22

ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

САЛОВА О. В.#28

РЕАЛІЗАЦІЯ STEM-ПРОЕКТУ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ

СКВОРЦОВА Н.В., ПЕТРОВА О.С., БОНДАРЕНКО Г.Л., БЕБЕШКО І.О.#31

МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ У НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇНАХ

БИЧОК А. В.#34

ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ЗАХАРЧЕНКО А.В#36

КАЗКА ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ УЧНІВ-ЛОГОПАТІВ

СВИРИДЕНКО Г. В.#42

ROLE OF INTERACTIVE METHODS IN THE IMPLEMENTATION OF EDUCATIONAL TASKS IN PHYSICAL CULTURE LESSONS

LYSTIUK S., LYSTIUK O.#45

ІНТЕРАКТИВНІ НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ДО СУЧАСНОГО УРОКУ ІНФОРМАТИКИ ЯК ФОРМА РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ

ПОГРОМСЬКА Г. С., МАХРОВСЬКА Н. А.#48