SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT.Economy. Management. State and Law #29 (НАУКА, ИССЛЕДОВАНИЯ, РАЗВИТИЕ. Экономика. Менеджмент. Государство и право.# 29) 30.05.2020- 31.05.2020 Гданьск \ Gdańsk

 

МЕХАНІЗМ ПРИЙНЯТТЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ

БАСІСТА Ю.С., ХАРЧЕНКО Г.А.#5

ДОВІРА ЯК ВЛАСНИЙ РЕСУРС ЕФЕКТИВНОСТІ
МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

НІСХОДОВСЬКА О.Ю.#9

ПОСИЛЕННЯ РОЛІ ДЕРЖАВИ В УМОВАХ НЕПЕРЕДБАЧУВАНИХ ПОДІЙ

ЛЕУШИНА О.А.#14

ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЕКСПОРТУ СФЕРИ ПОСЛУГ УКРАЇНИ

ЗАХАРЧЕНКО О.Г.#18

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ В РЕГІОНАЛЬНОМУ ФУНКЦІОНУВАННІ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ УКРАЇНИ

МАРЧЕНКО О. А., ЧЕСНОКОВА С. О.#22

ІСТОРИКО-ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ ПОХОДЖЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ ФЕНОМЕНА ПРАВ ЛЮДИНИ

БУЛАВІНА С. Є.#26

ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ: СУТНІСТЬ КАТЕГОРІЇ

ЯРЕМА О., ПРОЦЬ І.#34

PRINCIPLE OF WORKING OF MUSIC STREAMING SERVICES

TYNIANOV A. D.#36

ETHICAL ISSUES IN THE NONPROFIT SECTOR

POPOVA T.#38

ОРГАНІЧНІ ЗАКОНИ В СИСТЕМІ КОНСТИТУЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА

ЛЕПІШ Н. Я., ТИМЧИШИН Т. М.#41