SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT.Economy. Management. State and Law #29 (НАУКА, ИССЛЕДОВАНИЯ, РАЗВИТИЕ. Экономика. Менеджмент. Государство и право.# 29) 30.05.2020- 31.05.2020 Гданьск \ Gdańsk
МЕХАНІЗМ ПРИЙНЯТТЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ДОВІРА ЯК ВЛАСНИЙ РЕСУРС ЕФЕКТИВНОСТІ
МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПОСИЛЕННЯ РОЛІ ДЕРЖАВИ В УМОВАХ НЕПЕРЕДБАЧУВАНИХ ПОДІЙ
ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЕКСПОРТУ СФЕРИ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ В РЕГІОНАЛЬНОМУ ФУНКЦІОНУВАННІ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ УКРАЇНИ
МАРЧЕНКО О. А., ЧЕСНОКОВА С. О.#22
ІСТОРИКО-ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ ПОХОДЖЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ ФЕНОМЕНА ПРАВ ЛЮДИНИ
ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ: СУТНІСТЬ КАТЕГОРІЇ
PRINCIPLE OF WORKING OF MUSIC STREAMING SERVICES
ETHICAL ISSUES IN THE NONPROFIT SECTOR