SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT. Philology, Sociology and Culturology.#9 (НАУКА, ИССЛЕДОВАНИЯ, РАЗВИТИЕ.Филология,социология и культурология.#9 ) 29.09.2018- 30.09.2018 Познань/Poznan
THE LINGUISTIC FEATURES OF PROVERBS, FABLES AND IDIOMS IN THE DESCRIPTION OF PROFESSOR GAYBULLAH AS-SALAM
UMAROVA S..................................................................................................................... 6
GOZI OLIM YUNUSOV
NEMATOV O., KUSHBAKOVA M...................................................................................... 9
THE SIGNIFICANCE OF STUDYING SAIFIY BUKHORIY’S SCIENTIFIC-LITERARY LEGACY
MIRZOYEV K. T.............................................................................................................. 12
СТИЛІСТИЧНІ ОЗНАКИ МІНІМАЛІЗМУ В СУЧАСНОМУ АМЕРИКАНСЬКОМУ РОМАНІ (НА ПРИКЛАДІ ANNE TYLER ‘THE ACCIDENTAL TOURIST’, 1985)
РУДИЧИК О. М............................................................................................................... 15
METAFORYCZNY SPOSÓB WYRAŻANIA UCZUĆ ZA POMOCĄ LEKSEMU „SERCE” W POWIEŚCI KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO „AWANTURA O BASIĘ”
PIETRUSZKA L. ............................................................................................................. 19
ЕКСПЛІКАЦІЯ ГЛИБИННИХ ЗНАЧЕНЬ АРТИКЛІВ ТА ІНШИХ ДЕТЕРМІНАТИВІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПЕРЕКЛАДАЦЬКОМУ АСПЕКТІ
РУДЕНКО В. О., СИДОРУК Г.І....................................................................................... 26
ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОМАНУ КЛАЙВА С. ЛЬЮЇСА «ХРОНІКИ НАРНІЇ»
ЯВОРСЬКА Л.І............................................................................................................... 29
КЛАСИФІКАЦІЯ І ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕРМІНІВ
КОЗУБ Л. С.................................................................................................................... 38
ТВОРЧИЙ КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІНОЗЕМНА МОВА ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ»
КРАВЧЕНКО Т.В............................................................................................................ 42
СПЕЦІАЛЬНІ ТЕКСТИ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ З ТОЧКИ ЗОРУ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ВМІНЬ СТУДЕНТІВ
КРАВЧЕНКО Т.В., ОГІЄНКО В.П.................................................................................... 45
ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
ПАСТУШЕНКО О.А......................................................................................................... 48
АНТРОПОНІМИ М. CЛОВ’ЯНCЬК, УКРАЇНА
ІВАНЕНКО В.................................................................................................................. 50
МОВНИЙ МАТЕРІАЛ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ ТА ЙОГО ОРГАНІЗАЦІЯ
ЧОРНА О.О.................................................................................................................... 53
ПОХОДЖЕННЯ ТА ПЕРЕКЛАД СУЧАСНИХ АНГЛІЙСЬКИХ ІДІОМ
ДЕЩЕНКО М.В., СИДОРУК Г.І. ..................................................................................... 57
МЕТОДИ ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ В ДОСЛІДЖЕННІ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ СПЕЦИФІКИ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ КАРТИНИ СВІТУ, ВТІЛЕНОЇ В АНГЛІЙСЬКОМОВНИХ АНЕКДОТАХ ТА ЇХ ПЕРЕКЛАДАХ
СОДЕЛЬ О. С................................................................................................................. 61
COMMUNICATIVE LANGUAGE TEACHING
DJAMOLIDDINOVA S...................................................................................................... 67
PROCESS OF FICTION CREATIVITY AND WRITER’S SKILL
TURAEVA D.................................................................................................................... 70
DEVELOPMENT OF INTERNET-JOURNALISM IN UZBEKISTAN, ACHIEVEMENTS AND SHORTCOMINGS.
KAMOLA K..................................................................................................................... 75
THE SIGNIFICANCE OF STUDYING SAIFIY BUKHORIY’S SCIENTIFIC-LITERARY LEGACY
MIRZOYEV K. T.............................................................................................................. 78
MUSIC AND SONGS IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING
TUHTABOYEVA Y., SHAMSIDDINOVA M....................................................................... 81
OPTIONAL ACTIVITIES FOR USING IN SMALL GROUP WORKS FOR THE FOREIGN LANGUAGE LESSONS OF B2 LEVEL: THEORY AND PRACTICE
NORMATOVA N. N.......................................................................................................... 84
THE WOMEN OF THE FRENCH LIEUTENANT
FAYZULLAEVA U........................................................................................................... 89
PHILOSOPHICAL ASPECTS OF YOUTH ACTIVITY
EGAMBERDIYEV A. ...................................................................................................... 91