SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT. Philology, Sociology and Culturology.#9 (НАУКА, ИССЛЕДОВАНИЯ, РАЗВИТИЕ.Филология,социология и культурология.#9 ) 29.09.2018- 30.09.2018 Познань/Poznan

 

THE LINGUISTIC FEATURES OF PROVERBS,  FABLES AND IDIOMS IN THE DESCRIPTION OF PROFESSOR GAYBULLAH AS-SALAM

UMAROVA S..................................................................................................................... 6

GOZI OLIM YUNUSOV

NEMATOV O., KUSHBAKOVA M...................................................................................... 9

THE SIGNIFICANCE OF STUDYING SAIFIY BUKHORIY’S SCIENTIFIC-LITERARY LEGACY

MIRZOYEV K. T.............................................................................................................. 12

СТИЛІСТИЧНІ ОЗНАКИ МІНІМАЛІЗМУ В СУЧАСНОМУ АМЕРИКАНСЬКОМУ РОМАНІ (НА ПРИКЛАДІ ANNE TYLER ‘THE ACCIDENTAL TOURIST’, 1985)

РУДИЧИК О. М............................................................................................................... 15

METAFORYCZNY SPOSÓB WYRAŻANIA UCZUĆ ZA POMOCĄ LEKSEMU „SERCE” W POWIEŚCI KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO „AWANTURA O BASIĘ”

PIETRUSZKA L. ............................................................................................................. 19

ЕКСПЛІКАЦІЯ ГЛИБИННИХ ЗНАЧЕНЬ АРТИКЛІВ ТА ІНШИХ ДЕТЕРМІНАТИВІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПЕРЕКЛАДАЦЬКОМУ АСПЕКТІ

РУДЕНКО В. О., СИДОРУК Г.І....................................................................................... 26

ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОМАНУ КЛАЙВА С. ЛЬЮЇСА «ХРОНІКИ НАРНІЇ»

ЯВОРСЬКА Л.І............................................................................................................... 29

КЛАСИФІКАЦІЯ І ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕРМІНІВ

КОЗУБ Л. С.................................................................................................................... 38

ТВОРЧИЙ КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІНОЗЕМНА МОВА ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ»

КРАВЧЕНКО Т.В............................................................................................................ 42

СПЕЦІАЛЬНІ ТЕКСТИ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ З ТОЧКИ ЗОРУ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ВМІНЬ СТУДЕНТІВ

КРАВЧЕНКО Т.В., ОГІЄНКО В.П.................................................................................... 45

ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

ПАСТУШЕНКО О.А......................................................................................................... 48

АНТРОПОНІМИ М. CЛОВ’ЯНCЬК, УКРАЇНА

ІВАНЕНКО В.................................................................................................................. 50

МОВНИЙ МАТЕРІАЛ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ ТА ЙОГО ОРГАНІЗАЦІЯ

ЧОРНА О.О.................................................................................................................... 53

ПОХОДЖЕННЯ ТА ПЕРЕКЛАД СУЧАСНИХ АНГЛІЙСЬКИХ ІДІОМ

ДЕЩЕНКО М.В., СИДОРУК Г.І. ..................................................................................... 57

МЕТОДИ ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ В ДОСЛІДЖЕННІ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ СПЕЦИФІКИ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ КАРТИНИ СВІТУ, ВТІЛЕНОЇ В АНГЛІЙСЬКОМОВНИХ АНЕКДОТАХ ТА ЇХ ПЕРЕКЛАДАХ

СОДЕЛЬ О. С................................................................................................................. 61

COMMUNICATIVE LANGUAGE TEACHING

DJAMOLIDDINOVA S...................................................................................................... 67

PROCESS OF FICTION CREATIVITY AND WRITER’S SKILL

TURAEVA D.................................................................................................................... 70

DEVELOPMENT OF INTERNET-JOURNALISM IN UZBEKISTAN, ACHIEVEMENTS AND SHORTCOMINGS.

KAMOLA K..................................................................................................................... 75

THE SIGNIFICANCE OF STUDYING SAIFIY BUKHORIY’S SCIENTIFIC-LITERARY LEGACY

MIRZOYEV K. T.............................................................................................................. 78

MUSIC AND SONGS IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING

TUHTABOYEVA Y., SHAMSIDDINOVA M....................................................................... 81

OPTIONAL ACTIVITIES FOR USING IN SMALL GROUP WORKS FOR THE FOREIGN LANGUAGE LESSONS OF B2 LEVEL:    THEORY AND PRACTICE

NORMATOVA N. N.......................................................................................................... 84

THE WOMEN OF THE FRENCH LIEUTENANT

FAYZULLAEVA U........................................................................................................... 89

PHILOSOPHICAL ASPECTS OF YOUTH ACTIVITY

EGAMBERDIYEV A. ...................................................................................................... 91