Современные тенденции в науке и образовании / Współczesne tendencje w nauce i edukacji 30.10.2016- 31.10.2016 Краков/Kraków

 

            SPIS /Содержание

Алидад Реза ............................................................................................................ 6

ОСНОВНЫЕ ЭКОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ПРИ ВЫСОТНОМ СТРОИТЕЛЬСТВЕ И ПУТИ ИХ РЕШЕНИЯ

Вознюк О. І. ............................................................................................................ 10

ЯКІСНІ ПОКАЗНИКИ М’ЯСА БУГАЙЦІВ В ПРОЦЕСІ ЙОГО ЗБЕРІГАННЯ ПРИ ЗГОДОВУВАННІ ФОСФОГПІСУ

Бігуняк Т.В., Marańska Diana, Бігуняк К.О..................................................... 14

ГЕНЕТИЧНІ ПРИЧИНИ РАКУ МОЛОЧНОЇ ЗАЛОЗИ

Чудак Р.А., Драчевська А.В. ............................................................................... 18

Ефективність використання кормового препарату у годівлі курчат-бройлерів

Чудак Р.А., Кузьменко К.О. ................................................................................ 21

Продуктивність та якість м’яса у бройлерів за використання у їх раціонах імуномодулятора

Кондратюк В. Ю..................................................................................................... 25

ВИТОКИ БАЛЕТМЕЙСТЕРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВАЛЕРІЯ КОВТУНА

Гунька А. М............................................................................................................. 27

УКРАЇНСЬКИЙ ПОРТРЕТНИЙ ЖИВОПИС І ПОЛ. XVII СТ.: ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ ФЕНОМЕНУ

Компанєєтс М. О................................................................................................... 30

ГРАФІКА ЯК ХУДОЖНЬО-КОМУНІКАТИВНА СКЛАДОВА веб-САЙТУ

Назаренко І.М........................................................................................................ 34

ПЕДАГОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН ДО МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ісаєнко О. М. ......................................................................................................... 38

Гетьман П. Сагайдачний в працях М. Кояловича та А. Карташева як істориків церкви

Кропивко О.М.,...................................................................................................... 41

МАТЕРІАЛЬНО-ФІНАНСОВИЙ АСПЕКТ ПОВСЯКДЕННОСТІ СТУДЕНТІВ І УЧНІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ УРСР (1950-60-х рр.)

 

Бутенко Н.І., Спринь О.Б.................................................................................... 45

ФОРМУВАННЯ У МОЛОДІ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я

Процюк Т. Л., Суркова Н. М., Герасимова О. В............................................. 47

ВПЛИВ РАННЬОГО НЕОНАТАЛЬНОГО ПЕРІОДУ НА ФОРМУВАННЯ БРОНХІАЛЬНОЇ АСТМИ У ДІТЕЙ

Дучимінська Т.І...................................................................................................... 52

ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ ОПТИМІЗМУ

Мушкевич М.І........................................................................................................ 55

ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ПАРАДИГМА ДОСЛІДЖЕННЯ СІМ’Ї, ЯКА МАЄ ПРОБЛЕМНУ ДИТИНУ

Дятленко Н.М........................................................................................................ 61

ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО САМОСТАВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ

Жаданов Ю.А.......................................................................................................... 64

ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИЗУЧЕНИЯ УТОПИИ

Панцир А.М............................................................................................................ 70

ГУМАНІТАРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕРКВИ ІСУСА ХРИСТА СВЯТИХ ОСТАННІХ ДНІВ

Муляр В. І. .............................................................................................................. 72

ОСВІТНЬО-ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ ДЕМОКРІТА

Грабовська І.М....................................................................................................... 75

КАТЕГОРІАЛЬНО-ПОНЯТІЙНА БАЗА ПОСТКОЛОНІАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ  ЯК ПРОБЛЕМА СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ГУМАНІТАРНОГО ДИСКУРСУ

Грицюк І.М.............................................................................................................. 79

АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ  НА ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ПОЗИЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ