Педагогика. Современные фундаментальные и прикладные исследования. / Pedagogika. Nowoczesne badania podstawowe i stosowane. 30.07.2016 - 31.07.2016 Сопот/ Sopot
SEKCJA 13. Pedagogika. (Педагогические науки)
Сапоненко А. О..................................................................................................... 7
АДАПТАЦІЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
Альшевська Н. М................................................................................................... 9
РОЗВИТОК ХУДОЖНЬОЇ ОБДАРОВАНОСТІ ДІТЕЙ У ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Самойленко О.А.................................................................................................... 17
ОСВІТА ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ: ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ
Талалай Ю.О........................................................................................................... 22
МОВНА ПОЛІТИКА КРАЇН-ЧЛЕНІВ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: ЗАГАЛЬНА МОВНА КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ
В.Н. Приходько, Н.И. Приходько..................................................................... 27
ЭТИМОЛОГИЯ ПОНЯТИЙ ПАТРИОТ, ПАТРИОТИЗМ, ГРАЖДАНИН, ГРАЖДАНСТВЕННОСТЬ И ИХ РОЛЬ В РАЗВИТИИ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ТЕРМИНОЛОГИИ
Вінтюк Ю. В............................................................................................................. 49
ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ ФАХОВИХ ПСИХОЛОГІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
Акімова О.В............................................................................................................ 52
ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Нагорняк С.В......................................................................................................... 54
ФОРМУВАННЯ ПРАВОСВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ ПРАВОЗНАВСТВО
Оvcharenko O.I....................................................................................................... 56
DESIGN AND DEVELOPMENT BASED ON E-LEARNING LMS MOODLE
Velichko V................................................................................................................ 59
THE ROLE OF FREE AND OPEN-SOURCE SOFTWARE IN THE E-PEDAGOGY
Ішутіна О. Є............................................................................................................. 61
ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД МОНІТОРИНГУ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Якубовская М. Г.................................................................................................... 64
ПЕРСПЕКТИВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ ИЗУЧЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ИННОВАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ
Романовська О.О................................................................................................... 70
СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ІМІДЖ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ»
Чемерис Г.Ю........................................................................................................... 72
Проблема розробки інтерактивної дитячої книжки-іграшки для формування пізнавальної та комунікативної активності дитини
Ольшевська Л.А..................................................................................................... 79
Організаційно-педагогічні умови навчально-творчої діяльності учнів початкової школи
Glubochenko O.V.................................................................................................... 84
Business games as an active training method of teaching internal medicine in senior undergraduate medical students
Мусійчук С.М., Пономаренко В........................................................................ 88
РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
Мусійчук С.М., Нікітіна О................................................................................ 91
КЛАСИКА І СУЧАСНІСТЬ ФРАНЦУЗЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ
Зуєнко Н.О., Нагорний Р..................................................................................... 94
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Зуєнко Н.О., Пащук Д......................................................................................... 97
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІВ
Зуєнко Н.О., Прохорчук О. .............................................................................. 100
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
Зуєнко Н.О., Слободяник І................................................................................ 103
Структура культури ділового спілкування майбутніх інженерів аграрного профілю
Зуєнко Н.О., Возняк Н........................................................................................ 106
ЩОДО ПИТАННЯ НАВЧАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Московчу Л.В......................................................................................................... 109
АКТИВНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Коржинська Т.В..................................................................................................... 112
ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ, ЯКІ
НАБУВАЮТЬ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗНАНЬ В ГАЛУЗІ МИТНОЇ СПРАВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Шульга А.В.............................................................................................................. 115
Психолого-педагогічні функції неповної СІМ’Ї
Вікторова Л. В.,...................................................................................................... 118
ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСВОЄННЯ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Перепелиця К. Ю................................................................................................... 121
Формування Мотивів Професійної Спрямованості У Процесі Навчання Іноземних Мов
Смакота Л. В........................................................................................................... 128
ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Кошук О. Б.............................................................................................................. 134
ФЕНОМЕН ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ
Крижановський А. І.,............................................................................................. 141
Підготовка викладачів педагогічних коледжів до
застосування веб-технологій в освітньому процесі