Педагогика. Современные фундаментальные и прикладные исследования. / Pedagogika. Nowoczesne badania podstawowe i stosowane. 30.07.2016 - 31.07.2016 Сопот/ Sopot

 

SEKCJA 13. Pedagogika. (Педагогические науки)

Сапоненко А. О..................................................................................................... 7

АДАПТАЦІЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС

Альшевська Н. М................................................................................................... 9

РОЗВИТОК ХУДОЖНЬОЇ ОБДАРОВАНОСТІ ДІТЕЙ  У ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Самойленко О.А.................................................................................................... 17

ОСВІТА ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ: ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ

Талалай Ю.О........................................................................................................... 22

МОВНА ПОЛІТИКА КРАЇН-ЧЛЕНІВ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ:  ЗАГАЛЬНА МОВНА КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ

В.Н. Приходько, Н.И. Приходько..................................................................... 27

ЭТИМОЛОГИЯ ПОНЯТИЙ ПАТРИОТ, ПАТРИОТИЗМ, ГРАЖДАНИН, ГРАЖДАНСТВЕННОСТЬ И ИХ РОЛЬ В РАЗВИТИИ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ТЕРМИНОЛОГИИ

Вінтюк Ю. В............................................................................................................. 49

ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ ФАХОВИХ ПСИХОЛОГІВ  У СУЧАСНИХ УМОВАХ

Акімова О.В............................................................................................................ 52

ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ  ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Нагорняк С.В......................................................................................................... 54

ФОРМУВАННЯ ПРАВОСВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ  ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ ПРАВОЗНАВСТВО

Оvcharenko O.I....................................................................................................... 56

DESIGN AND DEVELOPMENT BASED ON E-LEARNING LMS MOODLE

Velichko V................................................................................................................ 59

THE ROLE OF FREE AND OPEN-SOURCE SOFTWARE IN THE E-PEDAGOGY

Ішутіна О. Є............................................................................................................. 61

ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД МОНІТОРИНГУ  ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ  МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Якубовская М. Г.................................................................................................... 64

ПЕРСПЕКТИВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ ИЗУЧЕНИЯ  ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ИННОВАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ

Романовська О.О................................................................................................... 70

СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ІМІДЖ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ»

Чемерис Г.Ю........................................................................................................... 72

Проблема розробки інтерактивної дитячої книжки-іграшки для формування пізнавальної та комунікативної  активності дитини

Ольшевська Л.А..................................................................................................... 79

Організаційно-педагогічні умови навчально-творчої діяльності учнів початкової школи

Glubochenko O.V.................................................................................................... 84

Business games as an active training method of teaching internal medicine in senior undergraduate medical students

Мусійчук С.М., Пономаренко В........................................................................ 88

РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ  НА ЗАНЯТТЯХ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ

  Мусійчук С.М.,  Нікітіна О................................................................................ 91

КЛАСИКА І СУЧАСНІСТЬ ФРАНЦУЗЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ

Зуєнко Н.О., Нагорний Р..................................................................................... 94

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ  МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Зуєнко Н.О.,  Пащук Д......................................................................................... 97

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ  СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІВ

Зуєнко Н.О.,  Прохорчук О. .............................................................................. 100

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ  У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

Зуєнко Н.О.,  Слободяник І................................................................................ 103

Структура культури ділового спілкування  майбутніх інженерів аграрного профілю

Зуєнко Н.О.,  Возняк Н........................................................................................ 106

ЩОДО ПИТАННЯ НАВЧАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Московчу Л.В......................................................................................................... 109

АКТИВНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ  З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Коржинська Т.В..................................................................................................... 112

ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ,  ЯКІ
НАБУВАЮТЬ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗНАНЬ В ГАЛУЗІ МИТНОЇ СПРАВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Шульга А.В.............................................................................................................. 115

Психолого-педагогічні функції неповної СІМ’Ї

Вікторова Л. В.,...................................................................................................... 118

ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСВОЄННЯ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Перепелиця К. Ю................................................................................................... 121

Формування Мотивів Професійної Спрямованості  У Процесі Навчання Іноземних Мов

Смакота Л. В........................................................................................................... 128

ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ  НА УРОКАХ ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

Кошук О. Б.............................................................................................................. 134

ФЕНОМЕН ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ  У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ

Крижановський А. І.,............................................................................................. 141

Підготовка викладачів педагогічних коледжів до
застосування веб-технологій в освітньому процесі