Филология,социология и культурология. Современные фундаментальные и прикладные исследования. / Filologia, socjologia i kulturoznawstwo. Nowoczesne badania podstawowe i stosowane. 30.07.2016 - 31.07.2016 Сопот/ Sopot

 

 

Білавич Г.В., Вістовська Р.І........................................................................... 5

РИТОРИЧНИЙ АСПЕКТ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Vysotska O............................................................................................................ 10

ACADEMIC DISCOURSE STUDY IN HEE

Мусійчук С.М., Корда А. ............................................................................... 13

КОНТРАСТИВНИЙ АНАЛІЗ ГРАМАТИЧНОЇ КАТЕГОРІЇ ЧАСУ ФРАНЦУЗЬКИХ ТА УКРАЇНСЬКИХ ДІЄСЛІВ

Мусійчук С.М., Спаська Н. .......................................................................... 17

ГНОСЕОЛОГІЧНА ФУНКЦІЯ МОВИ

Kovalenko R.V..................................................................................................... 20

METAPHORICAL REPRESENTATION OF CONCEPT WAR IN ENGLISH-SPEAKING DISCOURSE

Пильгуй Н.Н........................................................................................................ 24

ИНТЕРНАЦИОНАЛЬНЫЕ СЛОВА В АНГЛОЯЗЫЧНОМ НА-УЧНОМ АГРОТЕХНИЧЕСКОМ ДИСКУРСЕ

Котлярова В.Ю., Куликова Л.А. ................................................................ 28

КОМУНІКАТИВНИЙ МЕТОД ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ МОТИВОВАНОГО ГОВОРІННЯ

Якубовська М. Г................................................................................................ 31

ДОКУМЕНТНО-ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НОРМА­ТИВ­НО-ПРАВОВИХ ОСНОВ ДІЯЛЬНОСТІ КОМУНАЛЬНИХ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ ЗМІ

Куцин О.Т............................................................................................................. 38

Контекстуальна полісемія під впливом певних комунікативних умов

Надточій Ю.М., Олійник Л.В. ..................................................................... 43

ПРАГМАТИЧНА ЗНАЧИМІСТЬ ПОЛІТИЧНОГО ТЕКСТУ

Дрозд Т. М. .......................................................................................................... 47

Педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності педагогів у системі неперервної освіти

 

Жаданов Ю.А. ......................................................................................................  55
ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИЗУЧЕНИЯ УТОПИИ