Фундаментальные и прикладные исследования: проблемы и результаты/ Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki 30.08.2016 - 31.08.2016 Закопане/ Zakopane

 

SEKCJA 1. Architektura. Budownictwo. (Архитектура. Строительство.)

Праслова В.О.......................................................................................................... 6

ІНСТАЛЯЦІЇ В ХУДОЖНЬОМУ ПРОЕКТУВАННІ МIСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА

Ткачева В.В............................................................................................................. 11

РАСЧЕТ ТЕПЛОВОГО И ГИДРАВЛИЧЕСКОГО РЕЖИМОВ ТРУБЧАТОГО ГАЗОВОГО НАГРЕВАТЕЛЯ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ КВАЗИДВУМЕРНОЙ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ МОДЕЛИ

SEKCJA 3. Nauk biologicznych.(Биологические науки)

Бєляєва Н. В............................................................................................................ 16

ДОСЛІДЖЕННЯ ЦИРКУЛЮЮЧИХ ЕНДОТЕЛІАЛЬНИХ КЛІТИН-ПОПЕРЕДНИКІВ ПРИ ІШЕМІЧНОЇ ХВОРОБІ СЕРЦЯ В ОСІБ, ЯКІ ЗАЗНАЛИ ВПЛИВУ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ

SEKCJA 8. Art (Искусствоведение)

Присталов І. К......................................................................................................... 19

ЕМОЦІЙНА СТІЙКІСТЬ ТА НАДІЙНІСТЬ ЯК ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ СТУДЕНТА-МУЗИКАНТА

Корнішева Т.Л........................................................................................................ 25

ВИКОНАВСЬКА КУЛЬТУРА ЯК ПРЕДМЕТ РОЗГЛЯДУ З ПОЗИЦІЙ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

SEKCJA 9. Nauk historycznych. (Исторические науки)

Ісаєнко О.М............................................................................................................ 29

Постать гетьмана Петра Конашевича Сагайдачного в працях Д. Дорошенка та Н. Полонської-Василенко

SEKCJA 15. Nauk psychologicznych. (Психологические науки)

Вінтюк Ю. В............................................................................................................. 33

ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ С. БАЛЕЯ В ПЕРІОД НАВЧАННЯ В ГІМНІЗІЇ: ПРОБЛЕМА ВИСВІТЛЕННЯ

Амплєєва О. М....................................................................................................... 36

КОНЦЕПЦІЯ ІНСТРУМЕНТАЛІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІВ


SEKCJA 17. Nauki społeczne.(Социологические науки)

Біскуп В.С................................................................................................................ 39

ШЛЯХИ ВЗАЄМОДІЇ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ ТА РОБОТОДАВЦІВ У КАР’ЄРНОМУ СУПРОВОДІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

SEKCJA 23. Filozofią. (Философские науки)

Муляр В. І................................................................................................................ 42

ДЕЩО ПРО ЯВИЩЕ СТРАХУ

Грабовська І.М....................................................................................................... 45

ЗМІНА КОНЦЕПТІВ НА ПОСТРАДЯНСЬКОМУ ПРОСТОРІ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ РЕАЛІЙ СЬОГОДЕННЯ

Сагуйченко В. В..................................................................................................... 49

БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА У ПРОБЛЕМНОМУ ПОЛІ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ

Карпицкий Н.Н...................................................................................................... 53

ИСТОРИЧЕСКОЕ СОЗНАНИЕ И ПОНИМАНИЕ СПАСЕНИЯ ЧЕЛОВЕКА В ХРИСТИАНСТВЕ

Бутенко Л.И., Давыденко Л.Г.................................................................................................................... 57

Выполнение выпускной квалификационной работы – формирование когнитивистских концепций