Фундаментальные и прикладные исследования: проблемы и результаты/ Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki 30.08.2016 - 31.08.2016 Закопане/ Zakopane
SEKCJA 1. Architektura. Budownictwo. (Архитектура. Строительство.)
ІНСТАЛЯЦІЇ В ХУДОЖНЬОМУ ПРОЕКТУВАННІ МIСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
SEKCJA 3. Nauk biologicznych.(Биологические науки)
SEKCJA 8. Art (Искусствоведение)
ЕМОЦІЙНА СТІЙКІСТЬ ТА НАДІЙНІСТЬ ЯК ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ СТУДЕНТА-МУЗИКАНТА
ВИКОНАВСЬКА КУЛЬТУРА ЯК ПРЕДМЕТ РОЗГЛЯДУ З ПОЗИЦІЙ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ
SEKCJA 9. Nauk historycznych. (Исторические науки)
Постать гетьмана Петра Конашевича Сагайдачного в працях Д. Дорошенка та Н. Полонської-Василенко
SEKCJA 15. Nauk psychologicznych. (Психологические науки)
ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ С. БАЛЕЯ В ПЕРІОД НАВЧАННЯ В ГІМНІЗІЇ: ПРОБЛЕМА ВИСВІТЛЕННЯ
КОНЦЕПЦІЯ ІНСТРУМЕНТАЛІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІВ
SEKCJA 17. Nauki społeczne.(Социологические науки)
ШЛЯХИ ВЗАЄМОДІЇ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ ТА РОБОТОДАВЦІВ У КАР’ЄРНОМУ СУПРОВОДІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
SEKCJA 23. Filozofią. (Философские науки)
ЗМІНА КОНЦЕПТІВ НА ПОСТРАДЯНСЬКОМУ ПРОСТОРІ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ РЕАЛІЙ СЬОГОДЕННЯ
БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА У ПРОБЛЕМНОМУ ПОЛІ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ
ИСТОРИЧЕСКОЕ СОЗНАНИЕ И ПОНИМАНИЕ СПАСЕНИЯ ЧЕЛОВЕКА В ХРИСТИАНСТВЕ
Выполнение выпускной квалификационной работы – формирование когнитивистских концепций