Педагогика.Теоретические и практические аспекты развития современной науки / Pedagogika.Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki 29.06.2016 - 30.06.2016 Ченстохова/Czestochowa (PL)

 

SPIS /Содержание

SEKCJA 13. Pedagogika. (Педагогические науки)

Галів М.Д.................................................................................................................. 6

ДЖЕРЕЛЬНЕ ЗНАННЯ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ НАРАТИВІ ДМИТРА БАГАЛІЯ

Брежнєва С. Б.,....................................................................................................... 16

Погляди вітчизняних просвітителів щодо організації музичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл

Мозолев О. М......................................................................................................... 19

ЗМІСТ ТА ФУНКЦІЇ АНАЛІТИЧНОГО БЛОКУ СиСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ОСВІТИ В СФЕРІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ПОЛЬЩІ

Стукалова Т.Г. ....................................................................................................... 24

ВЛИВ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА НА РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ

Ткаченко О. М....................................................................................................... 27

ТРАНСФОРМАЦІЯ ПРОГРЕСИВНИХ ІДЕЙ ІСТОРИКО-ПЕДАГО­ГІЧ­НОГО ДОСВІДУ ОРГАНІЗАЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ В КОЛЕГІУМАХ ЛІВОБЕРЕЖНОЇ УКРАЇНИ (XVIII – початок XIX ст.)

Ржевська Н.............................................................................................................. 36

ФІЛОСОФСЬКІ ВИТОКИ ПОНЯТТЯ «КОМПЕТЕНТНІСТЬ»

Марусей Т.В............................................................................................................ 39

Використання програмного засобу MOODLE для створення електронних навчально-методичних комплексів

Шевчук О.С., Шевчук С.П................................................................................... 43

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Khmyzova O.V. ...................................................................................................... 50

DEVELOPING PRESENTATION SKILLS IN ENGLISH LANGUAGE COURSES FOR BUSINESS STUDENTS

Школа О. М., Калінін К. Є.................................................................................... 53

ПРОФИЛАКТИКА СПОРТИВНІХ ТРАВМ СТУДЕНТОВ ПО МЕТОДУ ДОКТОРА С. М. БУБНОВСКОГО

Литвиненко Н. П................................................................................................... 56

Критеріально орієнтоване тестування як засіб оцінювання комунікативної компетентності студентів медичних університетів

Ostafiychuk O.D...................................................................................................... 58

MOTIVATION THROUGH BEING MOTIVATED

Малихін О.В., Шерстюк Л.В................................................................................ 61

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

­Шевченко І.В., Безпалько Н.............................................................................. 68

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФІЛЬНОЇ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАГІСТРАНТІВ ЛІНГВІСТИКИ

Шевченко І.В., Омельчак Н.В............................................................................. 72

Основні етапи формування сучасної англійської мови.

Урупа Л.М................................................................................................................ 75

ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ НА УРОКАХ ДИРИГУВАННЯ

Артюхова О.В......................................................................................................... 80

ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Дем’яненко Т.А...................................................................................................... 84

НАВЧАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ЧИТАНЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ

Кожевнікова Л. В................................................................................................... 87

РОЗВИТОК ВИКОНАВСЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ

Колюбакина Л.В..................................................................................................... 94

АНАЛИЗ РЕЗУЛЬТАТОВ ПОДГОТОВКИ ВРАЧЕЙ – ИНТЕРНОВ ПО МОДУЛЮ «НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ» В НЕОНАТОЛОГИИ

Vysotska O............................................................................................................... 98

THE MINDSET OF SUCCESSFUL ENGLISH LEARNERS

Колечинцева Т.С.................................................................................................... 100

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У ВНЗ МОРСКОГО ПРОФІЛЮ